21 Kasım 2011 Pazartesi

Olumlamalar Hakkında

Olumlama cümleleri hakkında herkes bir şeyler soruyor ve olumlama cümlesi istiyorlar. Bununla birlikte bir olumla cümlesinin kurulması Ancak iyi bir durum analizi (uzmanlar tarafından) yapıldıktan sonra ve sadece o kişinin durumu istekleri ve geçmiş kararlarına yönelik olabilir. Yani kişiye ve o kişinin o anki durumuna özel kurulur. Hayatınızda yanlış giden durumları düzeltmek, isteklerinizin, arzularınızı olması veya yoldan çıkan durumları yine doğru yola getirmek için olumlama veririz. Çünkü geçmiş düşünce yapınızda yanlış koyduğunuz veya giydiğiniz (o an için doğru gelmiştir) bir kalıbı değiştirmek gerekiyordur.

Olumlama cümleleri kurulurken dikkat edilmesi gereken bir takım noktalar;

* En önemlisi o isteğinizin sizin olacağına yönelik inancınızdır. İnanç çok önemlidir bununla birlikte vaz geçmemek daha önemlidir. :)

* Olumlama cümleleri, olumlu olmalıdır. Trafiğin sıkışık olmasını istemiyorum yerine açık bir trafikte yolculuk yapmayı seçiyorum gibi.

Şikayet etmeyin tanrı şikayetlerinizi dinlemez. :)

* Cümleleriniz'de gelecek zaman kipi yerine şimdiki zaman veya geniş zaman kipini kullanınız. Benim çok güzel bir evim olacak yerine, ben çok güzel bir eve sahibim gibi.

Evren (Kaynak, Tanrı, Yaratan) sadece bu an ile ilgilenir. :)

* Doğru olumlama cümlesinde, istiyorum kullanılmaz. İstiyorum dedikçe sadece istemekle kalırsınız. Halbuki sadece şimdi yaşadığınız An vardır. İstemek gelecek zamanla ilgilidir. Sağlıklı bir yaşam sürmek istiyorum der durursunuz halbuki doğru olan cümle sadece ben çok sağlıklıyım'dır. :)

* Bir olumlama cümlesinin basit olmalı herkes anlayabilmeli ve net bir hedefi olmalıdır.

* Delicesine istemek de ( daha önce yazmıştım) olmayacağına yönelik içsel bir inancı kırmaya yöneliktir. İstemek ve Tanrıya güvenerek bırakmak en önemlisidir.

Okuyan sevgili arkadaşlarım;

Haydi bugün için bir cümle kurun ve paylaşın, kendiniz ve tüm evrenin hayrına olsun.



Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder