26 Kasım 2011 Cumartesi

Dünya'daki Melekler


Kendinizi diğer insanlardan farklı mı hissediyorsunuz 'sanki Dünya'ya bırakılmış ve birilerinin dönüp sizi alacağını günü bekler gibi'. Dünyanın daha iyi bir yer haline gelebilmesi için karşılıksız çaba sarf ediyor musun? Başkalarıyla alakalı konularda, o kişilerin hayatları veya ilişkileri düzgün gitmediğinde onlara yardım etmeye çalışıyor ve üstelik bu konularda da başarılı oluyor musun? Şiddetin her türlüsünden rahatsızlık duyuyor musunuz? İnsanlara karşı duyarlı mısınız ?

Siz Bir Melek olabilirsiniz... Evet bildiğiniz anlamda Melek olabilirsiniz...

1 yorum:

  1. Evet oyle hissediyorum ve hatta bu dunyaya ayak uyduramadigimi hep uzayli gibi oldugumu saftirik biri oldugumu hissediyorum,hayatimda herkesin isini yoluna koyuyorum ama kendime yardim edemiyorum.Insanlarin hayatini duzeltiyorum benimle gorustuklerinde hep hayatlarinda iyi seyler oluyo...birileri benim alsa diyorum bazen bu dunya da yasamak iskence oluyor,bir suru spiritual kitap okuyorum ama nerede yanlis yaptigimi bulamiyorum.Kitabinizi gordum ama cok az bilgi vardi icinde...seminerleriniz ise heralde pahalidir.

    YanıtlaSil