8 Şubat 2012 Çarşamba

Melekler, Ruhsal Rehberler ve Sevdiklerimiz Ruhları

Ruhlar alemi hepimizin düşündüğümüzden çok daha geniş ve kalabalıktır. Kendi ruhumuzun enerjisi dışında, diğer herkesin enerjisi de zaman ve mekan içinde yani evrende titreşir. Etrafınızda size gülümseyen ve bir çok değişik şekilde yardım etmeye hazır olan görünmez varlıklar vardır. Melekler, rehberler ve sevdiklerimizin ruhları dahil olmak üzere enerji alanında yer alan tüm varlıklar sevgi ve güven mesajlarını bize yayarlar.

Geçmişten bu güne her dinde meleklerin Tanrı'nın hizmetkarları ve insanoğlunun yardımcıları olduğuna inanılmıştır. Bu güç çok şaşırtıcı, çok dini veya çok tuhaf ve anlaşılmaz bulduğumuz için kafamızdan çıkartmışızdır. Eğer yapmak ve başarmak istediğiniz şeyler varsa meleklerden de yardım isteyebilirsiniz.

İsteklerinizi belirlemek esastır bunun kadar önemli olan bir diğer konu ise eyleme geçmektir ve vaz geçmemek. İsteklerinizi belirleyin çünkü size yardım etmek için bekleyen sayısız rehberler vardır. Bu rehberler ermişler, azizler veya ruhani üstatlar olabilirler. Her insanın Tekamül yolculuğunda onunla birlikte seyahat eden bir ruhsal rehberi mutlaka vardır.Aynı zamanda sevdiklerimizin ruhları da bize yardımcı olmak üzere beklerler onlardan da yardım isteyebilirsiniz. Yardım nereden gelirse gelsin burada önemli olan tek konu saf niyet içerisinde olmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder