7 Ocak 2012 Cumartesi

Sometimes I Dream... Mario Frangoulis

LÜTFEN DİNLEYİNİZ MUHTEŞEM BİR ŞARKI, RUHUNUZA AŞK VE SEVGİYİ DOLDURACAK... :)

Sözlerinin Türkçesi ise çok anlamlı. Tanrı başka nasıl mesaj göndersin ki bizlere.... 

Zamanın içinde kayboldum, Kahramanların gittiği yerde, Ve kimse konuşmuyor
Anlamını kaybetmiş kelimelerle, Aşıklar bilmekten korkmuyor, Çağıran her nefes
Düşen her yıldız, Bir melek, Sağ olmak için ölüyor, Hayal mi görüyorum, Yoksa aşık mıyım ?
Yıldızlar parlıyordu, Toprak güzel kokuyordu, Bahçe kapısı gıcırdadı ve açıldı, Ayakları hafifçe yere değdi
Yavaşça içeri girdi, Ve kollarıma düştü, Ben bazen hayal kurarım
Çok gerçekçi bir hayalmiş, Kandırıldım, Son parça, Yıldızlar gösteriyor, İnanmam gereken bir hikayeyi
Bir sayfa açıyorlar, Bir sahne görüyorlar, Ve merak ediyorlar, Kimi seyrettiklerini
Hayal mi görüyorum, Yoksa aşk için ölüyor muyum ?, Ne tatlı öpüşler,yavaş ve nazik aşıklar
Ben heyecanla titrerken, Gizlenmiş güzel bir yüz, Artık sarhoş değilim aşktan, Zaman doldu
Çaresiz ölüyorum, Hayatımda hiç, Böylesine sevmemiştim, Ben Bazen hayal kurarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder