10 Mart 2012 Cumartesi

HİÇ KENDİNE SORDUN MU? BEN KİMİM, GERÇEKTEN NE İSTİYORUM.!!!

* Hayatın senin için anlamı nedir?
* Senin kendin için biçtiğin değer ne kadar? 
* Çevrende olup bitenlerden, gördüğün, duyduğun, sahip olduğun, yaşadığın her şeylerden memnun musun?
* Düşüncelerinin, davranışlarının, huy ve alışkanlıklarının farkında mısın?
* Kendini ne kadar tanıyorsun?
* Sevgiye dönüştürmen gereken korkuların neler?
* Ya peki duygularının, düşüncelerinin, bilinçaltlarının yaşamını ne kadar etkilediğini, şekillendirdiğini bilseydin durum değişir miydi?
* Olumsuz duygu, düşünce, huy ve davranışlarınla hayatını ertelediğinin farkında mısın?
* Peki ya, duygu ve düşüncelerini değiştirmeye başladığında istediğin, düşlediğin, arzuladığın şeylerin de sana doğru kolaylıkla gelmeye başladığını duydun mu?
* Evrende farkında olmadan ne düşünürsen kendine çektiğinin, ne ekersen onu biçtiğinin farkında mısın?

HİÇ KENDİNİZE SORDUNUZ MU? ''BEN GERÇEKTEN NE İSTİYORUM?''

BEN KİMİM, BU HAYATA NEDEN GELDİM GERÇEK YAŞAM AMACIM NEDİR?

TÜM BU SORULARIN CEVABINI BULMAK VE HAYATINIZI İSTEKLERİNİZ DOĞRULTUSUNDA DEĞİŞTİRMEK VE DÖNÜŞTÜRMEK İSTİYOR MUSUNUZ?

EĞER GERÇEKTEN İSTİYORSANIZ, AMA GERÇEKTEN. ÇOK BASİT...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder